Rabu, 7 September 2016

Pengharapan .



Yaa , sememangnya pengharapan aku terhadap manusia sngt kuat , dulu ,
aku penah terjatuh
aku penah kechiwa ,
aku pernah merasai hati yg disiat siat ,

ya
aku penah rasa semua tu ,
itu cerita dulu ,
cerita sewktu aku skolah menengah ,

kini ,
aku di alam u ,
alam IPT ,

ya ,
aku dah besar ,
20 sudah ,

Sebelum jejakkan kaki kea lam ipt
Aku dah berazam
Ku tak mahu pengalaman silam lalu ,
Kenangan pahit aku yg lalu ,
Terus mengulangi .

Aku tak kuat ,
Series aku memg tak kuat .
Jiwa aku saket beb !
Saket !

Saket untuk aku harungi semua yg aku terlalu harapkan pada manusia ,


Aku salah ,
Aku kejam ,

Aku kejam sbb tak ajar diri untuk letkkan sepenuh pengharapan pada ALLAH

Ya ,
Sememangnya aku silap .

Dan aku terima akibatnya sekarang iaitu

KECEWA
Sememgnya kecewa slalu ada di hujunggggg

Arghhhh !!!

Tolong lah amek ibrah dr apa yg penah lalui dulu ,
Sesungghnya sejarah takkan berulang kalau  kau pelajari sejarah  ,

STOP !

Stop , letakkan pengharapan pada manusia nnti kau cepat dan mudah kecewa .
Now , letakkan sepenuh pengharapan kau pada ALLAH , seseungguhnya Allah takkan kecewa kan kau 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang daaa bace ?? plizz tinggalkan komen :)